Home » O nama » Zaposlenje kod nas

Opisi poslova

Pogledajte opise radnih mjesta kako biste procijenili ispunjavate li uvjete za savjetnika u centru za kontakt s klijentima, tehničara ili voditelja poslovnice.

Savjetnik u centru za kontakt sa klijentima

Zaposlenje

Kao savjetnik u centru za kontakt s klijentima često ćete biti prva osoba s kojom vozač razgovara kad mu je potrebna naša pomoć. Potrebno je da budete srdačni i u isto vrijeme sposobni pronaći najbolje rješenje na smiren i brz način. Na primjer, možda ćete morati ugovoriti hitnu pomoć na terenu za vozača kojem je oštećeno vjetrobransko staklo ili objasniti sigurnosne aspekte vožnje s oštećenim staklom. Ono što kažete i način na koji to kažete ostavlja trajan utisak na naše klijente tako da ćemo vam pružiti svu pomoć, obuku i podršku da posao obavite na ispravan način.

Naši uvjeti

Omogućit ćemo vam vrhunsku obuku i pružiti vam sveobuhvatnu pomoć i podršku koja vam je potrebna da uspijete na ovom radnom mjestu. Sve što zauzvrat tražimo je vaše prethodno iskustvo u pružanju korisničke podrške, kao i ljubav i energija prema ovoj vrsti posla.

Tehničar

Zaposlenje

Na ovome radnom mjestu svaki dan je različit. Kao član naše terenske ekipe tehničara, pružat ćete pomoć različitim ljudima diljem zemlje, popravljajući ili mijenjajući stakla na svim vrstama vozila koje možete zamisliti.

Postat ćete dio ekipe cijenjenih terenskih tehničara koji rade za vrhunsku tvrtku u vlasništvu tvrtke Belron®  – najveće svjetske tvrke za popravak ili zamjenu stakla na vozilima.

Naši uvjeti

Ako istinski uživate u pomaganju ljudima i želite pružati jednu važnu uslugu vozačima, javite nam se. Sve dok imate ispravno stajalište te želju i strast za pružanjem kvalitetne pomoć klijentima, omogućit ćemo vam stjecanje vrhunskih vještina i stručnog znanja koje vam je potrebno kako biste kvalitetno obavljali posao – bez obzira na vaše prethodno obrazovanje.

Voditelj poslovnice

Zaposlenje

Od vas se kao od voditelja poslovnice očekuje da svakodnevno ispunjavate očekivanja naših klijenata na način da im osigurate najvišu kvalitetu usluge. Također ćete biti odgovorni da učinkovitim upravljanjem svim resursima poslovnice osigurate ispunjavanje standarda usluge i time povećate prodaju i profitabilnost.

Vaše osnovne dužnosti

Od vas se očekuje razvoj poslovanja putem zadržavanja postojećih klijenata i povećanja prodaje prepoznavanjem, ispitivanjem i pridobivanjem novih poslovnih mogućnosti zajedno s osobljem poslovnice i prodajnim odjelom.

Od vas će se također tražiti učinkovito upravljanje podružnicom s ciljem ispunjenja ili premašivanje svih proračunskih, operativnih i financijskih ciljeva kao i ciljeva korisničkih usluga. Navedeno uključuje povećanje profita poslovnice učinkovitim upravljanjem troškovima rada.

Druga vaša osnovna obaveza je briga o učinkovitom informiranju osoblja o svim ciljevima i rezultatima rada te informiranje osoblja o postavljenim ciljevima i ključnim pokazateljima učinka rada, kako bi iste mogli shvatiti te na osnovu toga mogli raditi u cilju njihova ispunjenja ili ostvarivanja rezultata većih od planiranih.

Kao voditelj poslovnice, potrebno je da razumijete i gdje je primjenjivo, iskoristite tehničke aspekte svih proizvoda koje Carglass®  koristi u pružanju kvalitetnih usluga klijentima.

Od vas se očekuje da primjenjujete visoke zdravstvene i sigurnosne standarde u poslovnici i kod osoblja. Također trebate biti primjer zaposlenima, motivirati ih i njima upravljati na pravedan i dosljedan način i te održavati visoku razinu morala.

Bit ćete u potpunosti odgovorni za sve aktivnosti u poslovnici kao i za imovinu i osoblje.

Trebate pomoć? Kontaktirajte nas! ☎ 0800 5880
Trebate pomoć ? Nazovite nas na 0800 5880
Holler Box
Nazovi
Kako do nas?